NIZARRRR….LU SAPA…???

Alloooooooooo… Nizar Jamaluddin, sedar diri sikit…, Lu sapa di Perak. Lu bukan MB…Lu bekas MB paling singkat dalam sejarah Malaysia. Lu bagi syarat…diulang…Lu bagi syarat nak kerjasama dengan BN…??? Please…jangan buat lawak sangat, Lu ni…ada pun tak menambah, takde pun tak mengurang. Tanpa Lu ngan konco-konco lu yang lain pun BN boleh buat kerja lebih baik dari Lu orang ada tau…!

So…, kalau lu nak tolong BN…lu boleh tolong. Kalau lu rasa tak mahu nak tolong, ada ker BN kisah sangat. BN pun tak kan kisah punya. Cuma ingatan pada lu Nizar, sudah-sudahla…tolong jangan buat hal lagi bersidang bawah pokok…rakyat pakat gelak, macam cerita P. Ramlee la pulak. Please…kami kesian tengok korang pakai blazer cantik-cantik, berpeluh-peluh bawah pokok bersidang. Lagi kesian Sivakumar, siap berjubah speaker lagi.

Dah la tu…boleh tak tolong jangan buat lawak bodoh lagi….! Paling penting…, bagi tau kawan-kawan lu. Lu pembangkang di Perak…diulang PEMBANGKANG di Perak. Lu semua sudah kalah. Kalau lu nak menang bicara, Lu buatlah mahkamah sendiri, lepas tu lu semua jadi hakim. Comfirm apa benda bicara pun lu mesti memang…!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: