KHALID IBRAHIM WAJAR BERUNDUR

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sudah memulakan siasatannya terhadap TS Khalid Ibrahits-khalid-ibrahimm yang dilaporkan menyalahgunakan wang kerajaan negeri berjumlah RM110,400 untuk membeli 46 ekor lembu untuk diagihkan di kawasan Parlimen Bandar Tun Razak sempena ibadah korban pada Aidiladha lalu.

Sehubungan itu selaras dengan janji yang pernah diucapkan oleh Penasihat PKR, DS Anwar Ibrahim yang memberi jaminan pemimpin pakatan pembangkang yang sedang disiasat atau ada kes di mahkamah hendaklah melepaskan jawatan sehingga nama dibersihkan dari tuduhan.

Jadi…siasatan sudah jelas sedang dijalankan oleh SPRM terhadap TS Khalid dan anak syarikat yang terlibat. Maka adalah sewajarnya TS Khalid berundur sementara dari jawatan Menteri Besar Selangor, sehingga kesnya selesai. Tiada maslah sebenarnya, beliau hanya perlu BERUNDUR SEMENTARA sahaja, jika kelak TS Khalid didapati tidak bersalah, beliau boleh kembali semula menduduki kerusi MB tersebut. TS Khalid tidak perlu merasa bimbang atau takut. Berani kerana benar…takut kerana salah…itu sahaja sempadannya.

4 Responses to “KHALID IBRAHIM WAJAR BERUNDUR”

  1. RaySouL: Says:

    SALAM..PADAN MUKA KO KHALID..KOH KOH KOHH..!!

    Ada ke pakai duit kerajaan negeri sesuka hati jek ekk..pi bagi lembu korban buat apa..?? tak bagi kat masjid dalam selangor ke..?? ehh..ade bagi laa.sorry ekk..ekeke..! hrmm..tapi ko tetap salah gak khalid..pasai ko sesuka hatinya guna duit kerajaan negeri utk beli lembu korban gak..aku tak kira..([i]** kata hati insan yg bernama khir toyo aka toyol hitam.. ps/ dah putih weh..sebab cekik tempe hari x2..[/i])..he he hee..LAWAK GILER wehh..KALO NAK CARI ISU..BIARLAH YG BERAKAL..tau tak isu yg berakal..contoh = bila TOYOL HITAM LARIKAN DUIT TIME DIA KALAH PRU 12..

    ekeke..terfikir gak laa..Kalau kerajaan Kelantan derma RM 1 juta pada mangsa banjir di Johor, adakah itu juga termasuk dalam kategori rasuah atau penyalahgunaan kuasa?

    atau Kalau kerajaan Melaka derma RM 1 juta pada mangsa banjir di Kedah, adakah itu juga termasuk dalam kategori rasuah atau penyalahgunaan kuasa?

    atau Kalau kerajaan Malaysia dermakan 100 ekor lembu untuk dikorbankan di Kemboja, adakah itu juga termasuk dalam kategori rasuah atau penyalahgunaan kuasa?

    atau Kalau kerajaan Sabah derma RM 1 juta untuk Tabung Bantuan Gaza, adakah itu juga termasuk dalam kategori rasuah atau penyalahgunaan kuasa?

    atau KO YG SENAK PERUT TENGOK PAKATAN RAKYAT WALAUPUN BARU 8 BULAN PERINTAH SELANGOR..TAPI BERJAYA MENYAKINKAN RAKYAT..

    PS..kalo TOYOL nak tau cara memulihkan imej UMNO..bersihkan aje umno tu dari kalangan org x2 yg macam ko TOYOL..tak susah mana pun..

  2. herb Says:

    aku tak suka la dia bagi lembu tu kat parlimen tun razak tu. bagi la kat aku. sebut nama aku 3 kali, baru tak salah guna kuasa namanya. guna kuasa kan tak salah. yang salah tu adalah salah guna kuasa. pening aku, apa aku cakap ni.

  3. alaex Says:

    There is bigger fish to fry.More ever,MB Khalid did a good charity even though spending so called public money.
    There is other issues involving eurocopter,submarines,tenders directly link to some UMNO leaders.
    There also a lot of i can called wasted project involving tax payer money, spent by goverment.

  4. Dr.Sid Says:

    sokong bro!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: