KEMENANGAN SATU AMANAH

Saya KHAIRUL ANUAR BIN SAIMUN dengan penuh tawadu’ dan rendah hati merakamkan setinggi-tinggi rasa penghargaan dan terima kasih yang tidak terhingga kepada seluruh perwakilan UMNO Bahagian Kapar yang telah meletakkan satu amanah berat dibahu saya untuk bersama-sama kepimpinan UMNO Bahagian Kapar .

 

Saya yakin, dengan panduan, nasihat  dan kerjasama dari seluruh warga UMNO Bahagian Kapar, saya mampu untuk memikul dan mendepani cabaran yang dihadapi oleh UMNO. Bagi saya kalianlah yang menjana kekuatan saya selama ini.

 

Saya juga yakin, Allah mahu menguji saya dengan kemenangan ini. Sebelum persidangan, dalam doa saya “ ya Allah, jika aku mampu memikul amanah ini, berilah aku kemenangan dan jika aku, KAU rasakan tidak layak, berilah kekalahan padaku”.

 

Bagi saya kemenangan bukanlah untuk dibanggakan, tetapi ia satu amanah yang mesti dilaksanakan. Saya berdoa, saya mampu memikul amanah itu, kerana saya bimbang saya gagal menjawab pertanyaan Allah SWT nanti, dimana saya letakkan amanah tersebut. Wassalam

 

SELAMAT BERJUANG

UMNO…Dulu, kini dan selamanya….

2 Responses to “KEMENANGAN SATU AMANAH”

  1. NIMAMAJU Says:

    TAHNIAH KHAIRUL SAYA TETAP BERSAMAMU TERUSKAN PERJUANGAN

  2. 6 million dollar man Says:

    bro kerul,

    maaf kerana lambat memberi ucapan tahniah kpd saudara n calun2 yg lain. mmg dari awal saya dpt firasat kemenangan saudara berdasar kpd kredibiliti sedara. saya harap sedara akan menruskan perjuangan suci murni ini demi agama, bangsa & negara

Leave a Reply

